< Till bloggens startsida

Instagram Och Sådana Där Läxor

1) Äcklig spindel på vår altan 2) Mumsig räksallad på fotografiska igår 3) Svenskalektion med Strindberg 4) Fika på graflektionen i fredags

Några bilder från instagram utan någon som helst kronologisk ordning. Medan bloggen fortsätter med kass uppdatering så fortsätter skolan med nästan alldeles för mycket uppdatering på läxfronten. Inte mer än att man klarar av det, men man ska ju hinna med resten av livet också. I alla fall sitter jag med en engelskaläxa just för tillfället, därav min låga sinnesstämning. Fast jag hade ju kunnat få den avklarad redan i fredags men det var annat som kom emellan och så vidare. Nu gör jag den i alla fall. Dags att sova snart dock och jag har bara gjort hälften. Men nu lär ni har tröttnat på att jag snackar läxor så nu ska jag göra klart den istället och sen sova. God natt!
 
PS. angående förra inlägget så var det en tillfällig dipp i livet som är över nu, så låter inlägget stå för min dåvarande sinnesstämning bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0