< Till bloggens startsida

Dan Före Dopparedan

 
Dan före julafton. Julkänslor=0. Sjuk dessutom. Trodde jag skulle dö när jag gick upp först i morse/förmiddags men efter en treo och en timmes sömn till så skedde något sorts mirakel och nu mår jag bra mycket bättre även om jag inte är frisk. Har dessutom gett upp hoppet om att några speciella julkänslor kommer infinna sig men man kan nog ha en ganska trevlig jul ändå. Imorgon drar kalaset igång och sen blir det, för mig med mer än en familj, tre dagar med julfirande. Vilket betyder att jag ganska snart kommer vara riktigt less på allt vad julmat heter. Som varje år alltså. Ikväll blir det i alla fall en lugn kväll och till att gå och lägga sig tidigt så jag orkar hela dagen imorgon.
 
God Jul och Gott nytt år på er! Man vet ju aldrig när jag skriver nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0