< Till bloggens startsida

Sjukling På Tattoologist

 
Var ett tag sen jag skrev, jag vet. Lovet har passerat med rasande fart, samtidigt som det i slutet av lovet kändes som att jag hade varit ledig långt längre än en vecka. Jag hann med en professorsinstallation i långklänning, en lunch med Alex, en fotodag med Martina och lite fika, tända ljus på farmors grav, umgås med familjen, en del läsande, några filmer och en del festande. Summerat ett bra lov.
 
Jag lyckades dock bara gå en dag i skolan innan jag blev sjuk. Har varit hemma idag med huvudvärk och halsont. Kunde varit värre, men kunde också varit mycket bättre. Imorgon måste jag dock dra mig iväg till skolan eftersom jag har lektioner som jag inte kan missa. 
 
Dessutom såg jag att min (fina) tatuering är med på Tattoologist blogg idag. Skickade in bilden för typ en månad sen men det var lite coolt. Var egentligen inte det jag förväntade mig när jag kollade in där. (Länk)
 
Nu får det bli lite mer film, och kanske ännu en kopp te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0