< Till bloggens startsida

Förkylning Och Annat Man Kan Vara Utan

 
Här sitter jag med halva hjärnan fylld av snor. För mycket information? Känns i alla fall som att jag håller på att bli sjuk. Det har jag absolut ingen som helst lust att bli. Har lite planer för helgen så har liksom inte tid med en näsa som konstant rinner och en kropp som inte orkar någonting just nu. Därför sitter jag och dricker en liten huskur som jag hoppas ska hjälpa. Ingefära, citron och honung i varmt vatten. Jag kan avslöja att de första klunkarna är drickbara men sedan går det bara utför. Men vad gör man inte för att hålla sig frisk?
 
Dessutom har jag hört rykten om snö. Usch! Jag tycker om snö, uppfatta mig inte fel, men i stort sett bara veckorna runt jul och nyår. All annan tid under året kan det va. Ja, det kan ju vara bra när man ska åka skidor också. Men i så fall så kan ju snön få hålla sig där uppe bland fjällen och så kan man få åka dit om man nu prompt måste ha en massa snö. Nej, hoppas att den inte kommer hit allt för snart bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0