< Till bloggens startsida

Om Du Vill Kan Vi Ta Oss Härifrån

 
När man har lite småtråkigt så kan man ju sitta och knåpa ihop en liten header. Är väl inte helt nöjd men ser i alla fall lite roligare ut nu.
 
Jag fruktade att helgen skulle bli en lång plåga på grund av min förkylning men verkar som att huskurerna hjälpte. I torsdags mådde jag piss en stor del av dagen men sen kickade de in och när jag vaknade upp i fredags så var hjärnan och näsan rensad på snor och jag mådde prima. Så efter skolan så mötte jag mamma i stan. Vi gick en sväng i Saluhallen och smakade på korvar, ostar och choklad medan mamma plockade ihop en presentkorg till ett par vänner. Sedan åkte jag vidare till Kista där jag mötte upp ett gäng på sju personer för middag och bio, Paranormal Activity 4. Lite läskigt faktiskt, men kunde varit värre. Eftersom filmen slutade redan vid åtta så hade varken jag eller Linnea lust att åka hem så det blev en spontan utgång med några andra tjejer, trots att jag kände mig som en slusk. I lördags var det middag, film och övernattning hos Cassi med tjejerna som gällde, mysigt. Avslutade det på söndag med nybakta scones och te till frukost/brunch innan jag drog mig hem. Så helgen blev alldeles utmärkt. 
 
I torsdags beställde jag lite bilder också. Så när jag kom hem igår väntade ett tjockt paket med 94 härliga bilder på mig. Nu ska minsann min vägg prydas med minnen och bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0