< Till bloggens startsida

En lista i kvällningen

Vilken är din favoritfärg?
Får man säga svart eller vitt? Annars får jag väl säga röd

Prickigt, rutigt eller randigt?

Rutigt på skjortor annars randigt

Vilken parfym använder du?

Wild Pearl av Naomi Campbell, ljuvligt

Ditt favoritläppstift
?
Har så mycket färg på mina läppar naturligt så läppstift är inte min grej rikitigt

Har du någon gång haft matångest, hur är det idag?
Nej, inget allvarligt

Vad använder du för underkläder?

Oftast snygga, alltid bekväma

Dina bästa skönhetstips?
Tycker du själv att du ser snygg ut så kommer andra också tycka det

Vad använder du för eyeliner?
En flytande från Isadora

Vilken är din finaste klänning?
En svart/vit volang med spets från Brigthon


Vilken är din favoritbok?
Himlen börjar här, fantastisk bok. Annars har jag läst så mycket böcker att jag omöjligt kan välja en

Vad äter du för vardagsfrukost?
Fil med flingor, typiskt svensk

Vad spenderar du helst en ledig dag med?
En långsam frukost. Fika i solen och härligt sällskap

Hur lång är du?

166 ungefär

Roligaste skolämnet?

Grafisk kommunikation, utan tvekan 

Hur många relationer har du haft i ditt liv?

En som faktiskt betydde nåt 

Får vi se en bild på dig osminkad?



Tycker du om disneyfilmer?

Nej, jag älskar disneyfilmer! Lejonkungen är en av dom bästa filmerna jag vet 

Hur var ditt första hångel?

I hans soffa med en kille som gav mig fjärilar i magen. Mysigt, men mer än så blev det inte


Om du bara fick äta en färg på mat för resten av ditt liv, röd, grön, beige, gul eller blålila, vilken skulle du välja då och varför?

Röd, finns mycket gott som är rött

När grät du senast?

I förrgår när jag tittade på Bron till Terabitia

Vilken är din favoritstad i världen?

Stockholm eller London, svårt val

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?

Det brukade vara mina överarmar, nu vet jag inte riktigt.. måste kolla sen

Vad faller du för?

Självförtroende utan att bli spydigt, charm och fina ögon

Och vad tror du att andra faller för hos dig?

Ingen aning.. Kanske att jag inte är som alla andra, men det är inget jag skulle falla för hos mig..

Och till sist – vad
önskar du just nu?
Någon att mysa med, dela filt med. Någon som värmer upp sängen när det är kallt. Någon att vakna upp bredvid på morgonen. Någon man kan vara nära utan att behöva ta massa ansvar och visa engagemang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0