< Till bloggens startsida

Lista

Sneakpeaks på två av mina senare verk
Hittade den här listan hos Bokkei, och tyckte den kunde vara lite kul!


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sen var jag.. 7 och ett halvt.. så jag sprang väl runt och lekte, troligen med en rolig prick vid namn Patrik som då var en av mina närmsta kompisar

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick igenom en rätt tuff period i livet och fick reda på vilka mina sanna vänner var

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Godis, choklad, godis, choklad och.... godis. Choklad kanske räknas till godis?

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
WOW! Jag lär mig typ texter utantill på 2 sekunder så kan väl massvis men några exempel: Save You-Simple Plan, A Drop In The Ocean-Ron Pope, Behind Blue Eyes-Limp Bizkit, Chasing Cars-Snow Patrol, Dear Life-Anthony Hamilton. Ja, skulle troligen kunna fortsätta ut i oändlighet men det skulle inte bli så roligt..

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Skänka en del till välgörenhet, spara så jag kan åka på volontärresa när jag fyller 18 och åka utomlands till solen!

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Knäcker fingrarna och nacken, skjuter upp saker, kommer med dåliga ursäkter, äter för mycket godis, sitter för mycket vid datorn..

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Rita/skapa, träna, umgås med mina underbara vänner, mysa med min kära pojkvän, chilla galet med en bok och musik

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Jag skulle aldrig klä mig i en kjol, har något emot det.. eller en pälsmössa, utsvängda jeans/byxor, stormönstrad klänning eller en jeansklänning. 

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Mina ritgrejer, min Iphone, min kamera, min dator, alla datorprogram i skolan (älskar att gå media och få tillgång till alla redigerings/skaparprogram)

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
ALLA som vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0