< Till bloggens startsida

Let's Go Scare Some Children Away

Ph by Me



Tio minuters matte, en timmes programråd, nervös samhällslektion, relativt god lunch och ganska rolig skridskoåkning, det var min skoldag idag. Så kom hem för ungefär en timme sen och om två timmar så åker jag tillbaka till skolan igen. Ikväll är det öppet hus så vi är där så inte skolan är helt tom. Desvärre lyckades vi nog skrämma bort en hel del av de som var på vårt öppna hus i höstas så vi ska väl försöka att vara lugnare den här gången men man vet aldrig när min klass är inblandad.. Nu ska jag i alla fall gå ner och umgås lite med min kära familj innan jag åker. Dagens 30 dagars-inlägg kommer upp ikväll!

Kommentarer
Anonym

in och checka bloggen, du lär inte ångra dig! :D

uppdaterar flera gånger om dagen och gör allt för att underhålla er läsare!! följa varandra?

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-01-24 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0