< Till bloggens startsida

Trött


Ph by Me

Är riktigt trött så har egentligen bara lust att göra ingenting, bara sova. Kan dock inte gå och lägga mig klockan åtta för då lär jag vakna om några timmar och så kommer det vara omöjligt att somna om..


Idag efter skolan hoppade jag och Emilia av bussen mycket tidigare än vanligt och började promenera och rastade kamerorna. Jag har redovisning på onsdag som jag inte hade fotat något till så kände mig något pressad. Fick i alla fall ihop en del bilder även om jag inte är riktigt nöjd men man får skylla sig själv när man gör saker i sista minuten. Blev trots kylan en promenad på en och en halv timme innan jag var hemma, riktigt skönt men ohyggligt kallt.

Nu ska jag lägga mig och titta på antingen OUAT eller Grimm, ta det lugnt ska jag i varje fall göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0