< Till bloggens startsida

Varför bryr jag mig?

Vi hörs, sa du och sen hördes vi inte mer.
Varför bryr jag mig?
Jag vill inte ha något med dig, trots att du va mysig
Jag vill bara prata
Jag vill bara lära känna dig
 
Men varför bryr jag mig egentligen?
Kanske för alla gånger jag tappat kontakten
Kanske för alla gånger jag sett människor glida längre och längre bort
Kanske för alla gånger när tråden bara fallit och kontakten inte går att plocka upp igen, den är förlorad bland alla andra förlorade kontakter

Och sen är du sådär retfullt jävla nära
Jag skulle bara behöva kasta en tråd ut i cyberrymden och sen skulle det vara upp till dig
Men jag vill ju inte vara för på
Man vill ju inte verka desperat
Att du inte hört av dig kanske menas med att du inte vill prata
Men du ville ju ha mitt nummer
Varför bryr jag mig?

Kanske för att jag är sån
En sån som bryr sig bara lite för mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0