< Till bloggens startsida

Here's To The Future For The Dreams Of Youth



Var längesedan jag fotade något som är värt att lägga upp på bloggen. Men idag krängde jag på mig min nya jeansväst (som för övrigt är gjord av en jeansjacka jag införskaffade på second-hand igår) och knäppte några bilder i solen. Tyvärr så ser man avskyvärt mycket på de här bilderna, när de är i färg, vilken skillnad det är i solbrändhet på mina armar och ben. Mina kära vita spökben har inte fått se mycket sol i sommar.. Som vanligt slappar jag mig igenom sommaren förutom när jag är i väg och festar eller träffar mina underbara vänner. Men snart är det dags för skola igen, imorgon är det en vecka kvar. En vecka! Usch.. Fast nu är det sista året. Dags att ta sig i kragen och köra stenhårt fram till sommaren. Nu blev det mycket text och lite innehåll kan jag känna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0