< Till bloggens startsida

I Sista Sekunden



Mina ben är så sjukt trötta nu så jag skulle mer än gärna bara lägga mig och sova i några dagar men det går inte för sig.. Cyklade idag också, en bit över två mil, men med pappa vilket betydde att farten var betydligt högre och dessutom var jag redan trött i ben och knän så nu känns mina lår som stockar.. 

Har i alla fall precis gjort klart mitt fotomontage som jag har redovisning på imorgon (blev inte alls nöjd dock..) och nu ska jag se till att jag kan mitt tal som jag också har redovisning på imorgon. För övrigt så skrev jag klart talet igår.. Nej, nej inte alls ute i sista sekunden med typ allt just nu

Kommentarer
Emilia

Skulle det inte va en kopp med i bilden? :o

2012-04-19 @ 22:54:26
URL: http://prettydamncool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0