< Till bloggens startsida

Veronica Maggio

Kom hem för kanske en timme sedan. Dagen tillbringades först i skolan och sen, efter en snabb sväng hemma i Väsby, drog jag iväg för Veronica Maggios konsert på Grönan med Elin o massa andra härliga människor. Jag är inget stort fan av Maggio faktiskt, gillar några av hennes låtar och måste säga att jag inte tyckte hon var särskilt bra live faktiskt men känslan var skön. Inte sådär jättehögt tryck men ändå så pass att typ alla sjöng med osv. Så nu blir det nog inte fler konserter i år, har ju ändå varit 4 st i år (Adams-Ray x2, Linnros och Maggio).
Ett försök att visa hur sjukt mycket folk det var på Grönan, det här var när vi var på väg därifrån.
Imorgon ska jag först träffa Martini och Thanyis inne i stan för lunch och efter det ska jag möta upp Elin och hänga med henne. Nu diggar jag lite musik och ska väl snart gå och lägga mig!

Kommentarer
DAISY

Åh, Veronica Maggio var grym! Det var sjukt mycket folk dock :o

2011-10-02 @ 20:17:20
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0