< Till bloggens startsida

The Orange County

Okej, Elin har fått mig att bli totalt beroende av O.C. Inte så bra kanske, alldeles för mycket tid spenderas nu framför datorskärmen med avsnitt.. Men, det är ju bra så.. Tidigare har jag faktiskt inte varit mycket för tv-serier men nu är nog även jag fast. Först ska jag kolla igenom O.C. sen har jag funderat på både One Three Hill och Gossip Girl..
Idag har jag i alla fall varit i skolan. Elin kom, ända från Väsby, och hälsade på! Var riktigt trevligt tycker jag, tack för det gumman! Så då fick jag ju sällskap till Väsby sen också. På kvällen var det match mot Åkersberga som gällde. Dock spelade jag inte utan stog bara bredvid, jag ska spela två matcher i helgen så Gabbi fick den här matchen, inte mer än rättvist även om det inte är så jättekul att stå bredvid. Matchen slutade i alla fall 4-3 till oss, bra insats av tjejerna.
Nu ska jag egentligen sova men först ett till avsnitt av O.C.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0