< Till bloggens startsida

Good News

Hade lite tråkigt, så bilden är ju inte den bästa plus att bara halva bilden syns, men min sidecut syns bättre!
Goda nyheter mina vänner, vi har numera internet på en dator som jag kan tänka mig att använda! Detta ska förhoppningsvis betyda mycket bättre uppdatering, hoppas bara på en del inspiration också.
Idag har jag då dels varit i skolan, hade psykologiprov i morse men annars var det rätt chill. Skulle egentligen ha gått på box idag men Katta kom hem sent så det får bli nästa vecka.. Om Katta går ut o springer så hakar jag kanske på där istället, men har ändå tränat de två senaste dagarna så skulle ju inte skada med en vilodag kanske. Imorgon är det skolan som gäller och sen mot Väzby! Helgen är inte färdigplanerad men mycket kompisar verkar det som än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0