< Till bloggens startsida

Volontärresa

Sitter o kollar volontärresor till Afrika där man får hjälpa till med djur, är så sjukt sugen på att åka efter gymnasiet.. Helst skulle jag åka imorgon men finns två hakar: på de flesta resor måste du vara 18 och det är riktigt dyrt så måste ju spara lite pengar först. Så nu är det bara att se till att hitta ett jobb o jobba arslet av sig! Vill egentligen åka iväg typ ett halvår eller något men har inte hittat nåt sådant ännu, bara högst 6 veckor men det är nog bara eftersom jag bara kollat olika organisationer och inte de ställen där man bara betalar för flyg och sen bor man gratis i utbyte mot arbete, men det är ju typ ett o ett halvt år kvar minst så behöver kanske inte bestämma mig än.
Veckan har gått så snabbt, där av ingen uppdatering. I torsdags var det skola och sedan box på kvällen, igår var det skola och sen grillkväll med lite folk på kvällen (asmysigt) och idag har det varit kalas för kusinen hela dagen. Imorgon ska jag fota Martini för en skoluppgift, hon kommer typ hit vid elva så ska nog gå och sova snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0