< Till bloggens startsida

Back On Track

Hemma från kvällens innebandyträning för ett tag sen. Min första träning för säsongen, i ny klubb fast med samma lag och ny tränare. Förra säsongen avslutades rätt dåligt för mig, sista matchen slutade i förlust och det var rätt mycket problem inom laget vilket gjorde att jag bara var sur och trött på allt som hade med innebandy att göra när säsongen slutade. Under sommaren tvekade jag till och med på om jag ens skulle fortsätta när träningarna drog igång igen men eftersom jag ändå har spelat i åtta år så bestämde jag mig att ge det en chans till. Idag hade jag en av mina bästa träningar någonsin, trots att min prestation inte var på topp. Nya tränaren är hur bra som helst och hade inga problem med att jag inte tränar alla träningar i vecka, eftersom jag har lite längre att åka än resten av laget, och jag känner mig faktiskt taggad inför säsongen och ser nu fram emot träningarna. Så innebandy here I come (again)!
Bild från typ förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0