< Till bloggens startsida

I'm Feeling Good

 
Jag vet att jag la upp musik härom dagen också. Här är i alla fall ännu mer härlig musik. För övrigt är jag typ förälskad i videon, riktigt grafisk. Efter de senaste dagarna så känner jag mig ungefär som sången också, I'm feeling good. Jag har hur som inte så mycket att skriva om, som vanligt. Jag spenderar den mesta tiden i skolan eller med vänner eller med ångest över att jag inte tränar så mycket som jag borde samtidigt som det känns som att det helt enkelt inte får plats i livet just nu. Ser i alla fall fram emot helgen. På lördag blir det middag och utgång med folk från klassen, trevligt värre. Annars får vi se vad som händer. Kanske får ta och bakishänga lite med någon på söndag.. Nu ska jag göra en kopp te, mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0