< Till bloggens startsida

The Year Of 2012

2012 var absolut inte året då kameran var med överallt men en del bilder har jag fått ihop i alla fall, så här kommer en liten fin årsresumé:


Året började ganska jobbigt. Farmor gick bort och relationer gick i kras.
Umgicks en hel del med den här typen. Hon gör mig riktigt glad min lilla soldat.

Drog i väg till Lofsdalen i slutet av februari/början av mars och hängde lite mer med den där roliga typen samtidigt som kameran blev rastad en del.
Fotade inne i stan för en fotouppgift men lyckades också fånga den här som nog får bli en av årets favoriter
Försökte tappert dra med mig kameran men fångade mest sådana här halvestetiska bilder
Firade påsk hemma hos mamma
Fotade soluppgången genom fönstret en random morgon i april
Färgade dipdye som inte riktigt ville fastna ordentligt på bild
Förevigade mina fräknar en dag i maj
Fotade finaste Emilia för en fotouppgift (igen)
Tillbringade en hel dag på Grönan med att först fota och träffa gulliga björnapor
Avslutade dagen med UB40 konsert med finaste Martina
En vanlig frukost
Älskade värmen och det gröna gräset
Var och hälsade på lilla söta Twizzie
Var ensam hemma en dag och tog konstiga (konstnärliga?) bilder
Underbara Linnea kom hem från Kenya så vi överraskade henne på flyplatsen med skyltar, kramar och tårar
Det bestämdes att både lilla Twizzie och hennes syster Lovis skulle få flytta hem till oss
Hade tjejmiddag med mina fina underbara tjejer och påmindes om vilka som står vid min sida i ur och skur, och vilka som faktiskt betyder något
Hade ett photoshoot med Martina
Åkte till stugan och firade både midsommar och min övergång från barn till myndig (inte vuxen däremot, det väntar vi nog med ett tag till)
Kameran samlade en del damm i några månader tills jag gick iväg och skaffade mig en efterlängtad tatuering
Mina småttingar blev väldigt snabbt ganska mycket större
Hade ännu ett photoshoot med Martina
Så kom julen, utan julkänslor, men den blev rätt trevlig ändå
 
Imorgon är det nyår som gäller. Fira hela kvällen med härliga människor. Glömma det vi inte vill komma ihåg från året som passerat och blicka framåt mot nästa år, fullt av möjligheter.
 
Gott Nytt År!

Kommentarer
Hanna

vilka fina bilder! och fin design!

2012-12-30 @ 17:25:10
URL: http://skogsmoln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0