< Till bloggens startsida

Höstiga Tankar

 
Känner att livet går upp och ner. Fast det har det gjort mest för jämnan på senaste tiden. Jag pluggar mest varenda dag samtidigt som jag går runt och inte kan bestämma mig om jag tycker om hösten eller inte. När jag går ute så tycker jag mest att den är kall och rå. Sen kommer jag hem och läser sådana där fina poetiska texter om hur underbar hösten är. Sedan ser man sådana där inspirerande bilder som bara gör att man vill ta kameran och springa runt och fota varenda löv i hela höstSverige. Men sen kommer jag aldrig ut för att se om hösten verkligen är sådär härlig. Så jag har helt enkelt inte bestämt mig än. Snart kanske jag kan bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0