< Till bloggens startsida

Swingin' It



Jag är sjukt trött.. Sitter just nu och redigerar lite bilder från Grönan men ska nog gå och sova snart. Idag har jag käkat lunch med min underbara farfar på restaurang, hjälpt farfar att fixa inför ett vernissage imorgon, fikat lite med Katta, farfar och syskonen i Bro, stått på golf-ranchen några timmar, ätit pizza till middag och hängt framför Let's Dance med familjen. 

Imorgon blir det ytterligare några timmar på ranchen med farfar innan vi beger oss in till stan och fixar lite till inför vernissaget och sen håller vernissaget. Kom gärna förbi om ni har lust! Immanuelskyrkan i Stockholm från kl 17, det är tavlor min farmor målat.

Nej, nu ska jag sova! Sorry för tråkinlägget men har lite bloggtorka..

Kommentarer
Sofias

Hej!

Fin bild!! Vill se mer från grönan ;) himla kul att gå runt och fota glada människor o vackra gamla karuseller.

2012-05-19 @ 00:04:51
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0