< Till bloggens startsida

Snook, Upplysningen Och Trötthet



Nu är jag trött.. Var så otroligt inte alls peppad på att jogga runt de där 5 kilometerna idag men jag gjorde det ändå. Förra året blev det några otroliga diskussioner om vilken tid jag egentligen sprang på. Så idag hade jag laddat upp med Kattas gps-klocka och tog själv tid istället för att kolla på klockan som finns på plats och sedan försöka räkna bort den tid som ska räknas bort och så vidare och så vidare.. Så idag spurtade jag in över mållinjen på 29 minuter och några sekunder till. Känner mig ganska nöjd. Sen har jag även pluggat lite mer svenska men nu ska jag gå och lägga mig och så skriver jag klart resten av svenskan imorgon innan jag åker till skolan..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0