< Till bloggens startsida

You Need Me, I Don't Need You

 

Just nu springer jag runt och städar för fullt på mitt rum. Eller ja, inte just nu i sekunden eftersom jag skriver men ni förstår. Blir galen på mig själv för att jag tillåter mig själv att lägga saker överallt och låter allt damm samlas i hörnen så att när jag väl städar så är det jättemycket som ska göras..

 

Ikväll är det tjejmiddag med mina bästa, mysigaste och underbaraste tjejer som gäller. Ser fram emot att se mina vänner från olika håll stråla samman och lära känna varandra. Det blir nog hur mysigt som helst. Måste komma ihåg att ta fram kameran så att alla tar massa bilder.

 

Nu ska jag fortsätta städa och förbanna alla dammråttor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0