< Till bloggens startsida

Whenever I'm With You



Vilken kväll! Gårdagen var helt underbar! På något härligt sätt så mår jag alldeles utmärkt idag. Förutom att så fort jag lägger ner huvudet någonstans så håller jag på att somna. Började i alla fall gårdagen med att åka till Sumpan och Rissne och mötte upp finaste Martina. Vi köpte hårfärg och promenerade hem till Tobias. Där färgade vi mitt hår två gånger utan resultat så det som skulle bli en ny ombre blev ungefär ingenting. Sen när Tobias och Ketter hade kommit så blev det middag. Falukorv och makaroner, lyxmiddag. Ellinor kom dit också och efter lite fördrink så drog vi in till stan och Klubb Onsdag. På vägen mötte vi upp min kära rödtott också. Busig som hon är skulle hon försöka ta sig in på klubben trots att hon inte fyller år förrän i oktober. Tyvärr kom hon inte in men vi andra hade en riktigt trevlig kväll. Drinkar, snack, skratt, dans, Donken och nattbussen hem. Kan inte bli mycket bättre. Idag är jag ju då trött som in i... Så ska gå och lägga mig snart trots att klockan bara är halv tio. Imorgon bär det av mot Väsby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0