< Till bloggens startsida

Sommar, Vänner Och För Lite Sömn



En liten bild som inte har något med inlägget att göra, men som får mig att sakna sommaren något otroligt

För ungefär en timme sedan kom jag hem från Elin efter en trevlig middag och sedan en massa mysprat och skratt. Jag har så underbara vänner! Nu är jag skittrött och har (som vanligt) varit uppe alldeles för länge. Imorgon är det nationaldag, vilket betyder: ingen skola. Därför blir det istället till att träffa mamma och mormor. Men innan dess ska jag försöka kravla mig upp ur sängen vid 06.00 eftersom då står Venus framför solen, något som inte händer igen förrän om 100 år ungefär. Så nu ska jag sova.

God natt!

Kommentarer
Sara L

Åh, låter ändå som att jag vill se den :)

2012-06-06 @ 03:24:13
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0