< Till bloggens startsida

In My Reflection



Tyvärr har jag inte hunnit redigera några bilder från igår. I alla fall inga andra än sådana här "behind the scenes"-bilder. Så ni får hålla ut med de här bilderna så länge. Idag har jag mött upp mamma inne i stan. Det blev middag, en tidigt födelsedagspresent och lite glass. Väldigt mysigt. Presenten blev dessutom ett par skor som vi gick och köpte. Ett par kilklackar så att jag (snart) inte längre behöver ha ångest över att jag inte kan gå i klackar.

Imorgon åker jag iväg till stugan. Är borta till lördag eller söndag. Vi får se dock om jag orkar fixa ihop några inlägg eller om det kommer vara totaldött tills jag kommer tillbaka. Det får bli en liten överraskning åt er. Jag kommer nog inte kunna blogga där uppifrån i alla fall eftersom internet är ganska lika med noll.

Nu ska jag kolla lite serie och sen sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0