< Till bloggens startsida

Studiedag

Ph by Me

Jag är uppriktigt ledsen för den dåliga uppdateringen! I onsdags var det skola och sedan åkte jag till mamma. Lämnade in grejer till innebandylaget som tillhör klubben, nu har jag avslutat innebandyn på riktigt (känns lite konstigt såhär efter drygt 8år..). Igår var jag, såklart, i skolan först sen drog jag hem till Milia så hängde vi där ett tag och flummade sönder. Sen på kvällen drog vi in till Dramatiska högskolan där det var en testvisning på en svenska komedi, Dom skulle vilja vara som oss. Säger bara en sak: SE DEN! Jag brukar verkligen inte gilla svenska filmer men den här var riktigt bra, kommer med all säkerhet se den på bio när det kommer ut!

Idag är det studiedag! Men inte en lugn stund för det, om en timme drar jag in till stan med Alexandra och Julia och sen åker vi hit o ska tvinga hit Alex också så ska vi blondera hans hår. Det blir roligt!

Nu måste jag nog börja gör mig iordning men vi hörs senare

Kommentarer
Vem?

Guuuud vilken fin blogg du har! :o

2012-02-03 @ 12:42:09
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0