< Till bloggens startsida

Det Är En Storm På Väg I Natt

 
Tycker dem här bären ser ganska goda ut. Synd bara att björnbär ska vara svarta, inte röda.. Men är man inte så petig så kan man nog mumsa i sig dem ändå, stenhårda och syrligare än citron visserligen. Nu var det inte bär jag tänke skriva om däremot. Jag har för mig att jag någon gång i sommar sa att nu till hösten skulle bloggen minsann bli bra igen. Eller så var det bara något jag intalade mig själv. Hursom så har det ju inte gått så bra då. Jag har gått en vecka i skolan och har nog mer läxor än jag har haft under min gymnasietid hittills. Där emellan så glider jag runt med tankarna bland molnen eller spenderar tiden med mina underbara vänner. Idag blev det en fin tripp från Kungsängen till Solna till Fridhemsplan till Lilla Essingen till Sundbyberg och sedan hem. Men det är sådana tripper som man hinner med när man slutar kvart över elva en ganska solig torsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0