< Till bloggens startsida

10 To 1



10 saker jag tycker om:
Skratt
Att vara glad
Solsken
Värme
Musik
Att resa
Mina vänner
Kramar
Att sova
Dagdrömmar

9 saker jag tycker mindre om:
Att vara flummig själv
Att vara uttråkad
Att tvingas sitta inne när man bara vill ut
Att vara på dåligt humör
När pengarna tar slut
När jag har värsta teckningsidén men inte kan få ner den på papper
När man inte har något att ta på sig
När det känns som man ser ut som en luffare
Att sakna någon

8 bloggar jag läser:
Dailydose
Billytilly
Hofh
Impashion
Lejonhuvud
Pretty Damn Cool
Franky
Brutal Weapons



7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa
Jobba som volontär
Bada i en fontän
Vara lycklig
Jobba med något jag älskar
Vara nöjd med mitt utseende
Klappa ett lejon

6 filmer jag tycker om:
Burlesque
Lejonkungen
Gladiator
Sagan om ringen
Blue Valentine
Draktränaren

5 saker jag är rädd för:
Att bli övergiven
Trånga utrymmen
Att gå själv ute när det är jättemörkt
Att leva utan att leva
Att misslyckas



4 ord som beskriver mig:
Galen
Maskerad
Lojal
Iaktagande

3 saker jag ser fram emot:
Sommaren
Min 18-årsdag
Studenten

2 snygga kändis-killar:
Ryan Gosling
Channing Tatum

1 bra låt:
Teenage Dirtbag



Kommentarer
Emma

fin blogg! kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. följa varandra via bloglovin? :)

2012-04-14 @ 18:24:45
URL: http://emmawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0