< Till bloggens startsida

Time's Passing By So Quickly

Uppdateringen är sämst just nu, jag vet.. Blir liksom bara inte av, har mycket mer plugg nu än jag hade förra året vilket gör att man måste anpassa sig till en ny rytm när det gäller pluggande. Dessutom ökar jag på träningen nu: Innebandy i kungsängen på tisdagar,innebandy i Väsby på onsdagar, match på helgerna och utöver det ska det nu också bli gymmande 1-3 gånger i veckan. Så träning, skola, kompisar och pojkvän tar rätt stor plats vilket gör att datorn och bloggen hamnar en del åt sidan. Men jag uppdaterar emellan åt när jag hinner och kommer ihåg!
Så länge en awesome cover på Adeles Someone like you av Sam Tsui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0