< Till bloggens startsida

If I Lay Here, If I Just Lay Here

Oredigerad bild från studion idag

Sorry för dålig uppdatering men har bara inte blivit av liksom.. Dagen har i alla fall rullat på bra, tillbringade fotolektionen i studion med Julia, Alexandra, Lukas, Markus, Emilia och Linus. Nästan alla bilder vart rätt random men några får man väl använda till redovisning i alla fall. Efter skolan åkte jag till Väsby, ingen träning dock utan spelarmöte istället men det var väl rätt välbehövligt. När jag kom hem failade jag med att steka ägg (glömde lägga smör i pannan...) men åt i alla fall en och en halv knäckemacka med stekt ägg på, skitgott om man då lyckas steka äggen ordentligt. Samtidigt fixade jag frukost för imorgon, en smörgås och smoothie. Är så segt att komma upp på mornarna så ofta blir det stressigt och jag hoppar frukosten så nu har jag gjort det redan så kan jag käka på vägen imorgon istället.
Nu blir det nog ett O.C. avsnitt innan jag lägger mig och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0