< Till bloggens startsida

Floorball

Har i stort sett inte gjort någonting i helgen, inte ens bloggat.. Idag är det i alla fall innebandy som gäller. Två matcher där jag ska stå en. En mot Högdalen och en mot Duvbo, Duvbo för min del. Är inte så taggad än men  det är ju inte samling förrän om en o en halv timme så.. Har inte spelat match sen vi förlorade gigantiskt mot Tullinge dock men det kan ju inte bli sämre, även om en stor del av laget kommer bestå av 96:or. Våra matcher är precis efter varandra vilket betyder att vi bara kommer ta tio spelare från vårt lag som kör båda matcherna och resten av laget fylls ut med 96:or..
Har i alla fall börjat dagen med att kolla runt lite på internet efter ett par nya skor till innebandyn, riktiga målvaktsskor. Dock ligger alla runt tusenlappen så blir kanske inte några på stört men ganska snart är det väl dags tror jag, mina gamla är inga målvaktsskor och rätt utslitna..
Nu ska jag snart börja göra mig iordning, måste väl slänga i mig någon lunch snart också.
innebandymålvaktssko Salming Speed Goalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0