< Till bloggens startsida

In My Red Jeans

Stretch jeans, Criminal Damage

Japp, är sjukt sugen på ett par röda jeans. Som sagt är jag inte mycket för att följa trender utan kör mest efter egen smak, vilket kan bli lite allt möjligt.. Blev riktigt besviken när mössan jag hade tänkt köpa var helt slutsåld.. Men det är väl så att jag måste spara lite pengar nu eftersom jag lyckades tappa telefonen så att hela, alltså verkligen hela, skärmen sprack upp så nu måste jag väl antagligen betala en ny själv..
I alla fall kom jag hem från träningen för inte så längesen. Tränade ju med damerna igår så var sjukt seg på träningen idag men hoppas på att jag är piggare till i helgen i alla fall.
Det är helt klart full fart den här veckan.. I måndags var det en rätt lugn dag men sen drog det igång.. Tisdag-träning, onsdag-träning, torsdag-konsert på grönan med Martini, fredag-va med Lukas, lördag och söndag-DM med damerna. Har ju i alla fall en dags vila.. men nu ska jag snart gå och packa och sen sova så jag kommer upp vid sex imorgon, klockan sju går bussen.. Va gör man inte för att få spela med Väsby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0