< Till bloggens startsida

Summer In The Air





Hade konditions- och styrketest på idrotten idag.. Roligare har man väl varit med om. Men lyckades sova en timme en stund efter att jag kom hem.. Först drygt tio minuter i en stol ute på baksidan men det var så mycket moln så det blev ju kallt så fort solen gick i moln, då gick jag och la mig på mattan i vardagsrummet där solen lyste in. Varmt och skönt och den kvarten jag hade planerat att ligga där blev på något sätt 50 minuter..

Om typ en och en halv timme ska jag cykla till innebandyn! Det betyder en mil (ungefär) cykling först sen en timmes innebandy och sen får vi se om jag cyklar hem eller om jag tar cykeln på tåget.. Riktig träningsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0