< Till bloggens startsida

Plugg..Plugg.. Och Plugg..



Det är så sjukt mycket plugg nu, känns det som i alla fall. Egentligen har jag nog bara en stor samhällsuppsats som ska in på söndag som jag egentligen borde ha kommit mycket längre på och sen ska jag läsa ut en engelska bok till nästa vecka. Har dessutom muntliga nationella i engelska på torsdag. Summan av kardemumman är väl i alla fall att jag i stort sett inte har tid för något annat än plugg just nu. Ska unna mig att åka iväg och spela lite innebandy imorgon men annars blir det plugg hela dagen, idag har jag ägnat alldeles för mycket tid till annat som böcker och ishockey..

Dags att sova och hjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0