< Till bloggens startsida

Snart Över..


Sitter och pluggar matte, är så sjukt omotiverad och inte blir det bättre av att det är tråkigt. Men snart slipper jag matten ett tag, vi hade vår sista mattelektion för iår idag. Nu är det bara nationella kvar sen blir det ingen matte förrän i höst igen, skönt.

På vägen hem idag blev det en sväng förbi biblioteket för att låna lite böcker till ett arbete vi ska göra på samhällen om någon vecka men självklart hängde två andra böcker med på ett hörn också, börjar komma in i en läsperiod tror jag nog. Imorgon måste jag tillbaka för lite andra böcker som jag beställde från ett annat bibliotek.

Ikväll blir det innebandy i Kungsängen!

Kommentarer
Anonym

Hejsan sötnos!

Du missar inte Dagens blogg hos mig va? hade vart SJUKTSKOJ om du var med!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-7.html#comment

2012-03-13 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0