< Till bloggens startsida

Adventure And Anxiety


Ph by Me
Försöker leva med att inte ha någon mobilladdare, misstänker att mobilen dör snart. Men jag får låna en laddare en kortis av Milia imorgon. Trodde inte att det skulle vara riktigt så jobbigt att klara sig utan mobil. 

Idag åkte jag, Milia, Julia och Micke på lite äventyr. Jag skulle nämligen införskaffa mig en skateboard! Först åkte vi till Jakan och team sportia men de hade ingenting så då bar det av till Barkarby Outlet. Men det tog oss ju halva dagen att ta oss dit eftersom vi hamnade på fel bussar hela tiden. I alla fall kom jag slutligen därifrån med ett par hörlurar, en skateboard (!) och ångest för att jag redan gjort av med så mycket pengar. Men nu sk ajg minsann lära mig åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0