< Till bloggens startsida

Porten Till En Annan Värld



Vilken härlig dag. Började dagen med lite såkallad teambuilding i skolan, i ungefär två och en halv timme. Sedan åkte jag hem och efter en liten andra lunch så tog jag en promenad ner till biblioteket. Åh vad jag älskar böcker och bibliotek! Det är ett så härligt lugn att tyst gå mellan bokhyllorna som är sprägdfyllda med böcker om andra platser, världar och historier. Det är så mysigt att sitta och läsa, man blir så rofylld. Fick med mig fyra böcker från biblioteket så ska nog läsa lite ikväll tror jag. Har fixat lite med cykeln idag också för imorgon styr vi ner mot Linköping och en natt på hotell innan det är tjejvättern på lördag. Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0