< Till bloggens startsida

Dag 2- Fem Sanningar Om Mig Själv


Sanning nummer ett
Jag har flyttat relativt mycket i mitt liv, jag har totalt bott i 8 olika bostäder

 


Sanning nummer två
Jag har aldrig varit särskilt populär vilket lett till att jag inte har så extremt många kompisar i antal men de jag har betyder desto mer

 


Sanning nummer tre
Jag har och har alltid haft extremt höga krav på mig själv, det har dock blivit bättre de senaste åren

 


Sanning nummer fyra
Det här är min tredje blogg jag driver, har alltid haft viljan att skriva av mig men motivationen har gått i berg-och dalbanor, den här gången känns det bättre dock

 


Sanning nummer fem
Jag är totalt okunnig när det gäller mode och kläder. Min stil är mest inspirerad av vad jag tycker är snyggt och bekvämt men jag har aldrig varit den som håller koll på och klär mig efter trender, jag kör mitt eget klädrace.

Så, de första fem sanningarna, vi kör på en liten mjukstart så blir det mer spännande saker på de kommande dagarna med fem sanningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0