< Till bloggens startsida

Dag 1- Presentera mig själv

 

Mikaela heter jag, kallas dock Mickis av typ.. alla. Född sommaren -94 vilket borde betyda att jag är... (räknar på fingrarna)... 17 år vid det här laget om allting gått rätt till i världen. Fast någonting måste gått fel skulle jag tro eftersom jag utseende mässigt ser ut som 15, max, och är så galen så folk säkert undrar om jag inte egentligen är typ 13. Att jag är galen kan jag erkänna, men galen på ett bra sätt (hoppas jag). Om jag får välja mellan att skämta, spralla och go nuts eller att vara seriös är jag oftast hellre galen. Man behöver vara galen för att orka med livet, det är jobbigt nog ändå.

 

257268197433209705_ldarhbnl_c_large

 

Jag går andra året på gymnasiet, medialinjen på Upplands-Bro gymnasiet (UBG). Totalt älskar att jag får vara kreativ och skapa så pass mycket som vi får i skolan, skulle inte stått ut i 3 år om jag skulle gått ett helt teoretiskt program.

 

 

Utanför skolan så fotograferar, ritar och skapar jag en hel del, är väl en ganska kreativ person av mig skulle jag tro. Dessutom älskar jag att umgås med mina underbara vänner och även träning ägnar jag en del tid åt.

 

Så det var väl jag det, i en snabb summering i alla fall.
Nu ska jag titta på Gossip Girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0