< Till bloggens startsida

30 Dagar

1.       Presentera mig själv

2.       Fem sanningar om mig själv

3.       Dagens outfit

4.       I min handväska/ryggsäck

5.       En bild som gör mig glad

6.       Mina rädslor

7.       Jag och någon klasskompis

8.       Den nyaste bilden på mig

9.       Senaste låten jag lyssnade på

10.   Innan jag dör vill jag

11.   Något jag är beroende av att ha/använda varje dag

12.   När jag blir stor vill jag

13.   Fem sanningar om mig själv

14.   Bloggar jag följer

15.   Mitt favoritsmycke

16.   Mitt favoritmotto

17.   Meningen bakom mitt bloggnamn

18.   Min förebild

19.   En låttext som betyder mycket för mig

20.   Planer/drömmar jag har

21.   Smeknamn jag har och varför jag har dem

22.   Någon som alltid gör mig glad

23.   Dagens outfit

24.   Fem sanningar om mig själv

25.   Om jag vann en miljon

26.   Fem saker jag skulle vilja ändra på mig själv

27.   En person jag saknar

28.   Just nu vill jag ha

29.   Något som är viktigt för mig

30.   Något jag aldrig kommer glömma

 

Här är 30 dagarslistan jag har satt ihop, med inspiration från flera andra listor. Sätter nog igång med första dagen på en gång medan jag väntar på att ett avsnitt av Gossip Girl ska ladda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0