< Till bloggens startsida

Dag 6- Mina Rädslor



För det första har jag klaustrofobi, jag är alltså rädd för trånga utrymmen. Det är något som växt fram med åren för när jag var liten var jag inte alls rädd för sånt. Nu däremot kan jag bli nervös bara jag tänker på att krypa in i något litet utrymme..



Jag är konstant rädd för att bli sviken av någon jag tycker om eller litar på. Även de jag litar på till 110% är jag rädd för att de en dag bara ska tvärvända och hugga mig i ryggen. Det är inte så att jag tänker på det hela tiden men någonstans i bakhuvudet finns det, hela tiden. Ändå har jag vänner som jag berättar ALLT för, trots de här tankarna.

All Ph by Me

Min största rädsla är dock att jag ska leva hela livet utan att leva. Att jag när jag är gammal ska upptäcka att det var så mycket i livet jag missade och som jag hade velat uppleva, att jag inte är nöjd med det jag gjort i livet. Klart det alltid kommer finnas saker man inte hinner med men jag är rädd att jag inte ska hinna med något eller klara av det på det sättet jag borde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0