< Till bloggens startsida

Dag 4- I Min Handväska/Ryggsäck



För det första ska det klargöras att jag inte är särskilt mycket för handväskor, jag är starkt trogen min Kånken från Fjällräven istället. Så innehållet.. Nummer ett är ALLTID mitt skissblock med mitt pennfodral med till största delen tuschpennor. Sen har jag av någon anledning massa andra blyertspennnor i väskan också.. Har i stort sett alltid med mig mitt smink trots att jag i stort sett aldrig sminkar om mig/lägger på mer smink efter att jag har sminkat mig första gången på dagen. Plånboken, ganska självklar förutom nu när jag är helt pank. Sist men inte minst har vi ett litet tuggummipaket, en nagelfil och mitt bibliotekskort. Resten av alla livsnödvändiga saker har jag i jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0