< Till bloggens startsida

Cold As Ice

Ph by Me

Just nu är det iskallt på mitt rum så sitter invirad i mitt täcke med bara huvudet och händerna utanför. Julia, Alexandra och Alex som hängt här hela kvällen gick för ungefär en halvtimme sen och efter 4 tonåringar, massa läsk, godis, skratt och blondering så behövdes mitt rum vädras lite. Så öppnade balkongdörren i typ 10 minuter och nu känns det som istid.

Imorgon blir en ganska lugn dag, tror jag. Ska försöka plugga lite, har prov på måndag, och kanske skriva klart mitt cv och personliga brev så jag kan gå iväg och söka jobb.

Bara sådär i förbifarten ska nämnas att jag uppskattar alla peppande kommentarer även om jag inte svarar på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0