< Till bloggens startsida

Bakom Mina Solglasögon



Så jag hade skrivit ett sådant där fint poetiskt inlägg om hur det känns att börja sista året på gymnasiet (Det innehöll bland annat den här fina jämförelsen: Att jag i juni ska ha på mig den där vita mössan och skrattande springa ut från skolan för sista gången känns lika verkligt som att det kommer stå en kossa i min garderob när jag vaknar imorgon). Dessvärre lyckades jag radera det på något ofantligt smidigt sätt. Eftersom mina tankar flyger kors och tvärs och åt höger och vänster så kommer heller inte lyckas få ihop ett lika fint komponerat inlägg igen så här får ni summan av allt: Om två dagar börjar jag skolan, sista året på gymnasiet. Det känns konstigt och spännande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0