< Till bloggens startsida

T-shirtar Och Cykelbyxor



Ph by Me

Konstigare rubrik får man ju leta länge efter så här kommer en liten förklaring:

Jag har precis provat ett par cykelbyxor eftersom planen är att jag ska cykla Vätternrundan med Katta senare i år. Inte kommer jag ihåg när det är eller hur långt det ska cyklas, men cyklas ska det. Så nu ska jag bara tvätta av cykeln och hoppas att den är i någorlunda skick så är det dags att börja cykla sen.

Idag funderar och fantiserar jag dessutom om att klippa lite i en t-shirt och sedan rita på den, i stort sett designa en egen alltså. Dock glömde jag pennorna hos mamma och jag vet inte om jag har någon t-shirt här som jag vill använda. Jag vet däremot att jag har en hos mamma och ska dit på onsdag så det får bli till att fundera fram till dess.

Sen är det också påsklov på riktigt nu! Skönt, skönt, dock måste en del plugg och annat göras så nu ska jag läsa igenom mitt tal så som det ser ut just nu och se vad som ska läggas till, tas bort och ändras.

Kommentarer
catarina

sv. åh, tack!

2012-04-10 @ 15:31:17
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0