< Till bloggens startsida

Sidecut!

Internet är fortfarande ett problem hemma, därav den sämsta bloggningen ever.. I alla fall är jag precis hemma från träningen och klunkar därför massa mjölk, kan väl avslöja att en liter snart är slut.. Mjölkkonsumtionen är ganska hög när jag är i närheten ja..
Dessutom har jag, som man i alla fall kan ana på första bilden, klippt sidecut! Happy! Ser dock bättre ut i verkligheten.. Funderade på det några dagar så efter att äntligen bestämt mig så åkte jag till frissan i måndags och snackade igenom allt med henne och igår rök det. Jag är faktiskt riktigt nöjd, var dock sjukt nervös att det inte skulle bli bra när jag satt i frisörstolen och hon började klippa.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gör mig iordning eftersom det blir en tidig morgon imorgon.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0