< Till bloggens startsida

Looking For The Weekend

Ni vet känslan när det känns om fredag fast det egentligen är mitt i veckan? Den känslan har jag haft ända sen jag lämnade skolan idag, det är visserligen fredag imorgon men det är jobbigt nog ändå. Dagen har i alla fall mest gått åt skolan, som vanligt. Slutade vid två och skulle då åka och ta min andra gardasil-spruta. Jag hade bokat tid och skulle bara hämta ut sprutan på apoteket, men då hade de ingen spruta inne! Så fick ju gå och säga till på vårdcentralen och boka tid till på måndag istället.. Fy! Sprutor är verkligen inget jätteproblem för mig men det finns ju ingen som gillar att ta sprutor, jag hade gärna haft det överstökat..
Kvällen har i alla fall spenderats hemma, lekt med småsyskonen mest. Är rätt trött just nu kan jag säga..
Imorgon blir det först skola och på kvällen blir det nog middag och bio med Lukas, myys!
NU: ett avsnitt O.C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0