< Till bloggens startsida

Samhällskunskap

Har precis suttit på köksgolvet och ätit varma mackor, druckit te och gjort samhällskunskap. Läxan är klar nu, vilket betyder att jag i alla fall inte behöver plugga något mer i helgen.
Idag stannade jag i skolan ända till halv fem, vi slutar egentligen tio i fem men vi brukar ofta gå vid två-halv tre men idag satt jag, Julia och Alexandra kvar och redigerade bilder. Så jag hann klart med mina studiobilder som ska redovisas på onsdag så nu måste jag bara se till att göra klart mina andra uppgifter, som ska redovisas senare. Efter skolan åkte jag till Väsby, direkt till ishallen för att kolla på lillebrorsan som fick vara med när A-laget värmde upp inför match. Sedan hem och som sagt sätta sig och plugga. Imorgon är det i alla fall bio som gäller, dock vet jag inte exakt vilka som ska med men vi ska i alla fall se Crazy, stupid, love. Innan dess får jag se vad som händer, kanske en sväng ner till centrum och tror att jag ska äta hos Elin innan vi drar till bion.
Nu ska jag i alla fall titta på O.C. och ta reda på vad som gäller för imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0