< Till bloggens startsida

Otursdag...

Fy fan vilken dag.. Egentligen inte så farligt men dagen började med att jag sov en halvtimme längre än jag hade tänkt så jag fick stressa igenom hela morgonen. Sedan igår så gjorde jag en systemuppdatering på mobilen och något gick fel så nu läser inte min mobil av simkortet.. Så jag kan starta mobilen och så men sen agerar den precis som om jag inte har något simkort, så jag kan inte ringa, inte smsa och inte ta emot sms eller samtal. Dessutom stannar klockan på mobilen med jämna mellanrum.. Skolan gick i alla fall bra, otursdag till trots, därefter åkte jag till Väsby för träning. Men det blev ingen träning dock.. mamma råkade titta på fel träning så jag trodde det var senare tid vilket jag upptäckte senare att det var fel så jag typ bara suttit och slappat hemma..
För att göra allt lite värre går det ju inte att ladda upp bilder heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0